Sunday 17 June 2007

Viva Agia Napa!!

Ξεκίνησα Παρασκευή μεσημέρι να πάω Αγία Νάπα για το σαββατοκυριακο. Στην διαδρομή εθυμήθικα ότι είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου να μεν ξαναπατήσω στον συγκεκριμένο τόπο αλλά η περίσταση ήταν τέθκια που δεν μου επέτρεπε να κάμω ιδιοτροπίες... Έφτασα λοιπόν, επία θάλασσα, μετά πίσω στο ξενοδοχείο τζιαι κατά τις 10 εφκήκα να κάμω τον γυρό μου στην πλατεία.

Βρίσκω λοιπόν μια μπυραρία που μου εγυάλλισε τζιαι κάθουμαι. Παραγγέλνω μπύρα τσακρί τζιαι περιμένω την να έρτει, με την κρυφή ελπίδα πως θα συνοδεύεται απο χοιρομέρι ή έστω λλιή τσαμαρέλλα.... Εντάξει, τζιαι με σιταροπούλλες θα ήμουν ευχαριστημένος εν πάσει περιπτώση.

Περνούν πέντε λεπτα..τα πέντε εγίνα δέκα..ξαναθυμίζω τον σερβιτόρο...το δεκάλεπτο γίνεται μισάωρο τζιαι η μπύρα μου χασιμιά. Αρκεύκω να φκάλλω ατμούς που τα αυτιά μου τζιαι είμαι έτοιμος να φωνάξω όι τον ιδιοκτήτη αλλά τον δήμαρχο της Αγίας Νάπας. Οπότε ξαφνικά εμφανίζεται σαν όαση στην έρημο το γκαρσόνι με την μπύρα μου στον δίσκο. Αφήννει την στο τραπέζι τζιαι αμέσως ξεχάννω τζιαι τα νεύρα μου τζιαι το δίκαιο που με έπνιγε. Πάω να την πιω......ΒΡΑΣΤΗ ΟΠΩΣ ΤΟ ΤΣΑΙ!!! Α μάνα μου!! Θα κάμω φόνο!! Ξαναφωνάζω τον καραγκιόζη τον σερβιτόρο τζιαι λαλώ του ''Ρε κουμπάρε έκαμες μισήν ώρα να μου φέρεις την μπύρα τζιαι εν κανεί τούτον έφερες την τζιαι βραστή. Φατσάρω για μαλάκας?" Είμαι σίουρος ότι που μέσα του θα είπε ΝΑΙ. Εν εξηγείται διαφορετικά διότι απολογείται τζιαι λαλει μου "Ενα λεπτό και θα το κανονίσω φίλε μου". Περιμένω ακόμα ένα πεντάλεπτο ( γαμώ τα ρολόγια του μέσα!! ) οπόταν εμφανίζεται με ένα ποτήρι γεμάτο παγάκια!! Ναι, καλά διαβάζεται...Π Α Γ Α Κ Ι Α!! Εν εκατάφερα να θυμώσω ξανά. Έπιαν με ένα σπαστικό γέλλιο τζιαι εσηκώστικα τζιαι άφηκα τον τζιαμέ με τα παγάκια τζιαι το τσάι του...

Περιττό να σας πώ ότι το σαββατοκυρίακο έγινε μονοήμερη εκδρομή τελικα... Όποιος εν έχει νου έχει πόδια λαλεί τζιαι μια παροιμία..Τζιαι όποιος εν μαθέννει που τα λάθη του...συνεχίζει ώσπου να μάθει

3 comments:

sexandthenotsuchabigcity said...

Κατά την απουσία μου από την μπλογκοσφαίρα βλέπω είχαμε νέες προσθήκες και μάλιστα από τον υπόκοσμο. Γουστάρω. Ήταν να σου πω ρε φίλε ότι η Αγία Νάπα εν μπουρδέλο τζαι να μεν ξαναπάεις, αλλά μάλλον εννα ήταν οξύμωρο σχήμα. Οπόταν μεν ξαναπάεις απλώς. Εγώ φέτος το καλοκαίρι συμπληρώνω διετία απουσίας από την Αγία Νάπα και δεν την έχω πεθυμήσει καθόλου. Άμα μου λαλούν οι Εγγλέζοι “you are so lucky you live near Napa” απαντώ τους ότι εν είμαι που τα red villages και επειδή εν καταλάβουν μένει η συζήτηση τζιαμέ. Κάτω η Αγία Νάπα, ζήτω ο Πρωταράς!

Kamougiaros said...

An po kato kai ta dyo zito i Pafos enna thymoseis?

Protimo tin je pou tis alles dyo poleis. Je fysika gia exoteriko en to syzito kan


P.S. Oti provlima esheis pe mu na kathariso

diablo said...

eeee paphos rulez!,,,alla fisika,,,mian mpira sto heaven rock garden mesa mesa,,pai,,,,!