Wednesday 14 November 2007

Οδηγός Κατάθλιψης

Τον τελευταίο καιρό εππέσαν πολλές δουλειές εχτός blog τζιαι έτσι επαραμέλησα το. Απολογούμαι τζιαι μπέννω κατευθείαν στο θέμα.

Σαββάτο νύχτα. Μετά που μια εβδομάδα πανεπιστήμιο-δουλειά-σπίτι, φκέννω με την ελπίδα και την προοπτική ότι θα περάσω καλά τζιαι, γιατί όι, θα έχω και κανένα τυχερό. Ωραίο παιδί είμαι άλλωστε λαλώ του εαυτού μου, why not? Τελοσπάντων, πάω σε γνωστό κλάμπ της πρωτεύουσας με παρέα ακόμα 3 άτομα.

Πίννουμε τα ποτά μας, χορεύκουμε ότι ξέρουμε τζιαι σουζούμαστε στα υπόλοιπα, τζιαι γεννικά προσπαθούμε να διασκεδάσουμε. Κατά τις 2¨30 αρκέυκω ( τζιαι με τη βοήθεια του 8ου ποτού ) να νιώθω ότι αγαπώ ούλλο το κόσμο τζιαι δώστου "εις υγείαν" με τα παιδιά τζια "εννά το ξημερώσουμε πόψε".

Αλλα φεύ. Ελοάρκαζα χωρίς το ξενοδόχο. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο ξενοδόχος είναι η κυβέρνηση. Ως τις 4 το κλαμπ είχε ανάψει τα φώτα τζιαι έδιωχνε μας με τρόπο. Επιάν με οι δαιμόνοι! ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΩ ΩΣ ΤΟ ΠΡΩΙ!! Τωρά τι γίνεται? Που θα πάω?
Αποφασίζουμε με την παρέα να πάμε σε κανένα μπουζουκτζίδικο. Τι στο διάολο, τούτα εννα αρκούν να κλείσουν. Μπέννουμε του μαγαζιού η ώρα 4 τζια 15, καθούμαστε, αννοίουμε την μπουκάλα μας τζιαι δώστου φκιόρα τζιαι χορούς... Η ώρα 5 ο τραγουδιστής λαλει μας τζαι δαμέ καλυνήχτα.. Φυρμός λαλώ σου! Που αλλού να πάμε? Τι άλλες επιλογές έχουμε, αν δεν θέλουμε να καταλήξουμε σε κανένα καπαρέ? Εν έχουμε είναι η απάντηση

Τζιαι ρωτώ τωρά. Ποιος μαλάκας αποφάσισε ότι ως τις 5 το πολλύ πρέπει ούλλοι να είμαστε στα κρεβάτια μας? Τι στο γαμώτο? Τελευταία φορά που ετσιάκκαρα είχαμε νόμιμη κυβέρνηση και μάλιστα προοδευτική ( ως πριν να φύει ο Μήτσος ) , τζιαι όι χούντα. Δηλαδή ρε κύριοι άμα θέλω να διασκεδάσω τζιαι άλλο τι πρέπει να κάμω? Να πάω σπίτι μου να ανάψω τα ράδια τζιαι να σηκώσω τους γειτόνους? Να πιάσω παγγέττο τζιαι να ταππάρω τα ράδια? Να ρέξω "που ποτζεί" ίσως?

Εννα μου πείτε τωρά ότι κλείουν ούλλα γλήορα για να πιέννουν οι 17χρονοι να τζιμούνται τζιαι να μεν γυρίζουν. Εγώ τι φταίω? Η μάνα τους τζιαι ο τζύρης τους τί κάμνουν δηλαδή? Τι σκατά απόφαση εν τούτη? Αλλα τι ρωτώ... Παρόμοια με τις υπόλοιπες μες τούντο τόπο. Πονει το χέρι? Κόφκουμε το τζιαι ησυχάζουμε...

θα απευθυνθώ στα εκλογικά επιτελεία των υποψηφίων που Δευτέρας για να μου έβρουν λύση. Έννε κατάσταση τούτη...

P.S. Σόρρυ αν ακούουμαι λλίο πρίχτης. Εππέσαν δουλειές όπως είπα τζαι εμετατρέψαν με σε μούρμουρο γέρο. Συμπαθάτε με...

8 comments:

Joshoua said...

Ρε καλέ μου φίλε.
Η ώρα 5 το πρωί, εν γλήορα;
Υποκειμενικά μπορεί..
Ο τζίρης μου πάντως τζίνη την ώρα σηκώννεται να πάει δουλεία.
Σκέφτου ότι στην Αγγλία,η ώρα 12 οι παραπάνω βαώννουν τα τζιαι παν έσσω τους.

Kamougiaros said...

file ama ezises je kanena xrono athena i thessaloniki as poume nai en gliora.
Miloume oti ta mpouzoukia kleioun i ora 7-8 to proi. Toulaxiston savvato vrisko to ypervolika noris na kleioun ta club i ora 4 maximum.

betmikee said...

Φίλε μου 1000% συμφωνώ μαζί σου.
Αν δεν φκεί το φώς του ήλιου την ώρα που φκένεις που το κλάπ ή που τα μπουζούκια κάτι εν πάει καλά!
Ευτυχώς ακόμα είμαστεν πάνω.Που εννα κατεβούμε τα Χριστούγεννα να δούμε τι θα γίνει πάλε!

Candy Candy said...

Έτσι που περιέργεια...με τόσο ποτό πάνω σου εν ενύσταξες να πάεις να ππέσεις???!!!

Joshoua said...

Φυσικά εν στα γούστα του κάθε ενός..
Αλλα άμα φκείς έξω η ώρα 12 για η ώρα 11.Ως η ώρα 7-8 ρε πελλέ τί εννα κάμνεις.Πρέπει να είσαι είτε υπερκινητικός ή να έσιης μοτορούι για να σούζεσε τζιαι να πίννεις 8 ώρες.Εν ένα μεροκάματο που λαλούμε..
Εκτός τζιαι αν είσαι χαππομένος που τζιαμέ αλλάσει η δουλεία.
ΟΚ,απλά νομίζω ότι 3-4 ώρες εν αρκετές για να διασκεδάσει κάποιος..

Kamougiaros said...

@candy candy

en ixero giati, alla prosopika oso parapano pio toso lliotero nystazo. weird alla etsi ine

@joshua

file opos sou eipa toulaxiston savvato vrisko to polla noris na kleioun ta club 4. isos na ime ypervolikos alla etsi to vrisko. mporei epidi opos eipa pio pano en nystazo eykola aman pio. ygeia..

ekkremes said...

Εν μαλακια να κλειουν γλιορα, αλλα ετσι ενι νομιζω στην Λευκωσια.
Λεμεσο τζιαι Παφο αν δεν λανθανομαι πασιν ως τες 4,30. Εσκοτωθηκαν...

Αρκόκαττα said...

Έσιει κανένα χρόνο που το έγραψες αλλά τωρά το αμπλέψαν τα μάθκια μου...

Όσον ήμουν Ελλάδα τις καθημερινές ως τες 4 Σαββατοκύριακα ως το πρωί...φυσικά τωρα μιλούμε για καλοκαιρινό ωράριο...

Ούτε εγώ μπορώ να παω να ππέσω, ώσπου πίννω! Σίρμα κουρτέλλα να χωρεύκω ώσπου να δω που καμιά χαραμαθκιά ότι μπαίνει ήλιος...

Μετρημένες οι φορές που το κάμνω αλλά τζίνες που ένει θέλω να φκω τζιε να πω ναι ρε κουμπάρε εφκήκα τζιε απόλαυσα!